Основні обов’язки

  • Відслідковування залишків товарних позицій на основному складі та магазинах згідно закріплених товарних брендів  
  • Забезпечення постійної наявності товарів та їх розподілення по складам та магазинам
  • Вибір кращого постачальника для придбання товарів певного бренду 
  • Створення та узгодження замовлення за кількістю та ціною із постачальником 
  • Ведення розрахунків з постачальниками


Вимоги

  • Практичний досвід у закупівлі
  • Здатність розуміти фінансові аспекти угод, включаючи вартість товарів, мита, податки та інші витрати, щоб спрогнозувати собівартість товарів при закупівлі
  • Навички ефективних переговорів, розуміння контрактів, визначення оптимальних умов угод
  • Здатність спілкуватися англійською письмово (буде перевагою) та українською усно й письмово
  • Впевнені навички користування 1С

 

Ми пропонуємо

  • Конкурентна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць
  • Комфортні умови праці: Пн–Пт 9:00–18:00, офіс на вул. Сергія Зорського (раніше Гагаріна), 3
  • Середній вік колективу — 30 років
  • Компанія не стоїть на місці, постійно розширюється, тож і для Тебе є можливості розвитку 😉

 

Контакта особа:

Леся, менеджер з персоналу.
Тел. +380631933848
Резюме можна відправити на e-mail:  hr@punisher.com.ua  або у Telegram