Основні обов’язки
- Відслідковування залишків товарних позицій на основному складі та магазинах згідно закріплених товарних брендів
- Забезпечення постійної наявності товарів та їх розподілення по складам та магазинам
- Вибір кращого постачальника для придбання товарів певного бренду
- Створення та узгодження замовлення за кількістю та ціною із постачальником
- Ведення розрахунків з постачальниками
Вимоги
- Практичний досвід у закупівлі
- Здатність розуміти фінансові аспекти угод, включаючи вартість товарів, мита, податки та інші витрати, щоб спрогнозувати собівартість товарів при закупівлі
- Навички ефективних переговорів, розуміння контрактів, визначення оптимальних умов угод
- Здатність спілкуватися англійською письмово (буде перевагою) та українською усно й письмово
- Впевнені навички користування 1С
Ми пропонуємо
- Конкурентна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць
- Комфортні умови праці: Пн–Пт 9:00–18:00, офіс на вул. Сергія Зорського (раніше Гагаріна), 3
- Середній вік колективу — 30 років
- Компанія не стоїть на місці, постійно розширюється, тож і для Тебе є можливості розвитку 😉
Контакта особа:
Леся, менеджер з персоналу.
Тел. +380631933848
Резюме можна відправити на e-mail: hr@punisher.com.ua або у Telegram