В наявності
|
Вартість
|
||
|
Проводимо діагностику та ремонт вашої електроніки. Приймаємо замовлення зі всієї території України, де працює Нова Пошта.
Ремонтуємо наступні види пристроїв: стрілецькі таймери, навігатори, тактичні ліхтарі — ручні, нашоломні, налобні тощо.
Увага!
Ми ремонтуємо проблеми, що виникли з електронної частиною приладу. Найчастіше такі поломки виникають після потрапляння під корпус рідини, у разі вібраційних навантажень, механічних ударів або падіння з висоти. Заміну корпусів і комплектуючих приладів в більшості випадків ми НЕ виконуємо.
Можливість ремонту кожного окремого приладу визначається індивідуально після розмови з менеджером.
Етапи виконання замовлення з ремонту
-
Ви робите заявку на ремонт одним зі зручних для вас способів:
-
Зробіть замовлення через кошик сайту, обравши тип оплати “Післясплата”.
-
Зателефонуйте менеджеру, котрий уточнить деталі й оформить вашу заявку. Номери для зв’язку: +380500587070; +380930587070; +380970587000.
-
-
Менеджер зв’язується з вами для уточнення деталей замовлення (у разі замовлення через кошик сайту).
-
Ви відправляєте нам пристрій:
-
Через службу доставки Нової Пошти (вартість доставки сплачує замовник).
-
Приносите до магазину Punisher (якщо перебуваєте в Запоріжжі) за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 228.
-
-
Наш спеціаліст робить діагностику пристрою, оцінює вартість та час проведення ремонту.
-
Менеджер телефонує вам для погодження остаточної суми та терміну проведення ремонту.
-
Ми відправляємо вам відремонтований пристрій.
-
Ви перевіряєте якість ремонту у відділенні пошти й після цього оплачуєте замовлення:
-
Сума післясплати (оцінювана вартість замовлення) дорівнює вартості діагностики та ремонту.
-
Вартість доставки та комісію за послугу “Післясплата” сплачує замовник.
-
-
Також можлива оплата за реквізитами (дані запитуйте у менеджера).
Увага!
-
Усі питання щодо можливості ремонту та заміни комплектуючих вирішуються індивідуально після спілкування з менеджером.
-
На сайті вказана мінімальна вартість послуг з діагностики та ремонту. Остаточна ціна може збільшуватися в залежності від складності ремонту.
-
Мінімальний термін ремонту складає 2–5 робочих днів та може бути збільшений для окремих випадків.
-
Вартість доставки пристроїв в обидві сторони, а також комісію за післясплату сплачує замовник.
Є питання щодо ремонту ваших електронних приладів? Зателефонуйте нам або замовте зворотний дзвінок — це безкоштовно 😉