В наявності
|
Вартість
|
||
|
Проводимо діагностику та ремонт ваших тактичних гарнітур і стрілецьких навушників, а також переробку кнопок PTT під військові стандарти. Приймаємо замовлення зі всієї території України, де працює Нова Пошта.
Найчастіші проблеми з гарнітурами, з якими до нас звертаються:
-
до корпуса потрапила рідина або сміття;
-
пошкоджений кабель;
-
поганий контакт штекера з гніздом навушників;
-
не працюють динаміки;
-
відсутнє живлення при встановленні нових батарейок / акумуляторів;
-
не працюють / погано працюють кнопки живлення або регулювання гучності;
-
є кнопка РТТ, але потрібно перепаяти штекер під стандарт НАТО;
-
є звичайні стрілецькі навушники, котрі треба переробити під тактичну гарнітуру тощо.
Ми виконуємо наступні роботи, пов’язані з ремонтом гарнітур і кнопок РТТ
-
Діагностика та ремонт навушників і гарнітур:
-
Чистка та відновлення контактів після потрапляння рідини або сміття.
-
Відновлення або заміна кабеля (між чашками, від чашки до штекеру).
-
Ремонт або заміна штекера.
-
Ремонт або заміна динаміків чи активних мікрофонів.
-
Ремонт кнопок.
-
Ремонт батарейного відсіку.
-
Заміна корпусу чашок (якщо є донор) тощо.
-
-
Переробка кнопки PTT під радіостанцію Motorola DP4400.
-
Перепайка гарнітур Nacre, Silynx, Invisio під радіостанцію Motorola DP4400.
-
Переробка навушників Peltor: впайка мілітарі джеку в конструкцію навушників, що дає можливість підʼєднувати їх до кнопок РТТ і радіостанцій.
Увага! При замовленні послуги через сайт, не забудьте правильно вибрати потрібний вид ремонту зі спадного списку (див. відео нижче) — від цього залежить мінімальна вартість ремонту.
Етапи виконання замовлення з ремонту
-
Ви робите заявку на ремонт одним зі зручних для вас способів.
-
Зробіть замовлення через кошик сайту, обравши тип оплати “Післясплата”.
-
Зателефонуйте менеджеру, котрий уточнить деталі й оформить вашу заявку. Номери для зв’язку: +380500587070; +380930587070; +380970587000.
-
-
Менеджер зв’язується з вами для уточнення деталей замовлення (у разі замовлення через кошик сайту).
-
Ви відправляєте нам пристрій:
-
Через службу доставки Нової Пошти (вартість доставки сплачує замовник).
-
Приносите до магазину Punisher (якщо перебуваєте в Запоріжжі) за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 228.
-
-
Наш спеціаліст робить діагностику пристрою, оцінює вартість та час проведення ремонту.
-
Менеджер телефонує вам для погодження остаточної суми та терміну проведення ремонту.
-
Ми відправляємо вам відремонтований пристрій.
-
Ви перевіряєте якість ремонту у відділенні пошти й після цього оплачуєте замовлення:
-
Сума післясплати (оцінювана вартість замовлення) дорівнює вартості діагностики та ремонту.
-
Вартість доставки та комісію за послугу “Післясплата” сплачує замовник.
-
-
Також можлива оплата за реквізитами (дані запитуйте у менеджера).
Увага!
-
Усі питання щодо можливості ремонту та заміни комплектуючих вирішуються індивідуально після спілкування з менеджером.
-
На сайті вказана мінімальна вартість послуг з ремонту. Остаточна ціна може збільшуватися в залежності від складності ремонту й потрібних комплектуючих.
-
Мінімальний термін ремонту складає 2–5 робочих днів та може бути збільшений для окремих випадків або складності замовлення комплектуючих.
-
Вартість доставки пристроїв в обидві сторони, а також комісію за післясплату сплачує замовник.
Є питання щодо ремонту вашої гарнітури? Зателефонуйте нам або замовте зворотний дзвінок — це безкоштовно 😉