У цій статті розглядається офіційний технічний мануал NO. 11-5855-263 х 10 1983 року по приладах нічного бачення двох версій, що використовуються в безлічі країн НАТО. У статті не відображені нормативні посилання. В статтю не перенесені додатки з оригінального методичного посібника. Щоб скоротити обсяг тексту до прийнятного стану, що повторюється інформація та схеми були проігноровані.

РЕЄСТРАЦІЙНІ НОМЕРА ДОКУМЕНТА
AN / AVS-6 (V) 1
(NSN-5855-01-138-4749)
AN / AVS-6 (V) 2
(NSN 5855-01-138-4748)


5 July 1983


ПОПЕРЕДЖЕННЯ
НЕБЕЗПЕКА ВИБУХУ


• Батареї, які використовуються в цьому обладнанні, містять газоподібний діоксид сірки під тиском.

• НЕ нагрівайте, не пробивайте, не розбирайте, не замикайте, не намагайтеся перезарядити або іншим чином втручатися в роботу батарей.

• Вимкніть обладнання якщо батарейний відсік стає надмірно гарячим. Якщо можливо, зачекайте батареї не охолонуть перш ніж виймати їх.

• Батареї мають вентиляційні отвори для запобігання вибуху. Коли вони випускають газ, ви відчуєте його запах (сильно їдкий) або почуєте звук газу, що виділяється. Коли спрацювали вентиляційні отвори - батареї досить безпечні від вибуху.


ПОПЕРЕДЖЕННЯ
ТОКСИЧНІ МАТЕРІАЛИ


• Трубка підсилювача зображення в кожному монокуляра містить токсичні матеріали.

• Зламана трубка може привести до пошкодження бинокулярной збірки, особливо якщо монокулярний корпус фізично пошкоджений.

• Якщо відбувається дефект трубки:

НЕ вдихати люмінофорний матеріал.

НЕ допускайте потрапляння дрібного люминофорного матеріалу на ротову порожнину або відкриті рани.

• Якщо матеріал люминофорного екрану потрапив на шкіру, негайно промийте її водою з милом.

• У разі вдихання / проковтування люминофорного матеріалу: викликати блювоту.

Після всіх процедур слід негайно звернутися до лікаря.


ЗВІТИ ПРО ПОМИЛКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ
Ви можете допомогти поліпшити цю інструкцію. Якщо ви виявите будь-які помилки або якщо ви знаєте, як поліпшити систему приладу, повідомте про це нам. Надішліть ваш лист або форму DA 2028 («Рекомендації щодо поліпшення») безпосередньо командувачу. Командуванню зв'язку армії США
АТТN: DRSEL-ME-MP, Fort Monmouth, New Jersey 07703.


ОБЛАДНАННЯ ВИКОРИСТОВУВАНЕ ПІЛОТАМИ (Бінокулярна збірка)

1-кріплення; 2-акумуляторний відсік; 3-велкро панель

1-кріплення вертикальної настройки бінокуляр; 2 футляр для зберігання бінокуляр *; 3-футляр для зберігання бінокуляр під шолом з системою прицілювання; 4-кейс **

 

* ФУТЛЯР бінокуляри. Виготовлений з м'якого тканинного матеріалу з пінопластовими вставками для захисту бінокуляр і блоку живлення, коли він не використовується.

** кейса. Виготовлений з алюмінієвого сплаву. Складається з двох секцій, з'єднаних шістьма кнопковими кріпленнями, які забезпечують легкий доступ до вмісту. Кейс має влагозащитную проставлення. Дві вставки з пінополіуретану захищають кейс під час транспортування або зберігання.

1-шийний страхувальний шнур; 2-кришка об'єктива; 3-кришка окуляра; 4-викрутка; 5-інструкція по догляду за лінзами; 6-збірник методичних вказівок


ГЛАВА 1
ВСТУП

Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
1-1. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Форма обслуговування. Відділ армійських форм і процедур, які використовуються для обслуговування техніки, відповідає вимогам ТМ 38-750. Система управління технічним обслуговуванням армії (ТАММС).

Обслуговування. Надавайте прилад технічного обслуговування авіаційного підрозділу (AVUM) кожні 6 місяців або після 100 годин роботи.

1-2. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО технічну несправність ОБЛАДНАННЯ

Якщо ваш ANVIS потребує ремонту, дайте нам про це знати. Опишіть характер несправності обладнання. Складіть форму SF 368 (Звіт про якість). Надішліть листа з формою поштою. Командування зв'язку та електроніки армії США. Форт Монмут, АТН: DRSEL-M & .MP, Форт Монмут, Нью-Джерсі, 07703.

1-3. ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Список скорочень і термінологій. Терміни (глосарій) використовуються в цьому посібнику см. ТМ 11-5855-263-20 для інструкцій технічного обслуговування авіаційного підрозділу (AVUM).

а. Список використовуваних термінів

Поворотно-регулювальний кріплення
Регулювання осі обертання
регулювання нахилу
Штифт вертикального регулювання
шарнірний вузол
Центральний шток і гвинт

b. Список скорочень

ANVIS - Aviator's Night Vision lmaging (Прилад нічного бачення пілота)
AVUM - Aviation Unit Maintenance (Технічне обслуговування авіаційного підрозділу)
EIR - Equipment lmprovement Recommendation (Рекомендації щодо поліпшення обладнання)
mm - Millimeters
PAS - Pivot and Adjustment Shelf (Поворотно-регулювальний кріплення)

с. Словник термінів

Бінокулярного ЗБІРКА. Збірка, яка монтується до кріплення. Містить два монокуляра і опорну полку.

DARK. Місце, в якому дуже мало світла. Не має значення повної темряви. Як правило, це означає умови, схожі на місячну або зоряну ніч.

DARK-ADAPTED. Адаптація очей до темряви. Як правило, для того, щоб очі звикли, потрібно близько 15 хвилин перебування в темному місці.

EYEPIECE LENS ASSEMBLY (Блок окуляра). Складається з лінзи окуляра і кільця фокусування окуляра. Кріпиться до задньої частини монокулярного корпусу.

MOUNT. Захисний кожух ANVIS, який замінює стандартний захисний кожух SPH-4. Для використання тільки зі стандартною бинокулярной складанням.

POWER РАСК MOUNT CONNECTOR. Роз'єм (коннектор) між блоком живлення і кріпленням.

OBJECTIVE LENS ASSEMBLY. Складається з модуля об'єктива і кільце фокусування. Кріпиться до передньої частини корпусу монокуляра.

POWER CONVERTER. Складова частина літака, яка перетворює 28 В постійного струму літака в 3,8 В постійного струму для використання модуля ANVIS.

POWER РАСК. Блок живлення. Містить дві літієві батареї. Прикріплюється до задньої частини шолома користувача.

Розділ 2. ОПИС ОБЛАДНАННЯ
1-4. ХАРАКТЕРИСТИКИ, МОЖЛИВОСТІ І ОСОБЛИВОСТІ ОБЛАДНАННЯ

а. Характеристики.

• Використовує доступне світло неба для поліпшення нічного бачення.

• Дозволяє пілоту використовувати різні режими польоту в нічний час доби.

b. Можливості та особливості.

• AN / AVS-6 (V) 1 кріпиться безпосередньо до стандартного льотному шоломі SPH-4; регульоване кріплення дозволяє прикріпити AN / AVS-6 (V) 2 до SPH-4 за допомогою прицільної системи на шоломі.

• Живлення від батареї або від літака.

• Фокусування від 254 мм до нескінченності.

• Вбудований індикатор низького заряду батареї.

• Бінокулярний вузол регулюється по відстані між очима, по вертикалі і нахилу.

• Від'єднується від кріплення при надмірному навантаженні на бинокуляр

1-5. РОЗТАШУВАННЯ І ОПИС ОСНОВНИХ КОМПОНЕНТІВ

1-перетворювач напруги *; 2-тумблер; 3-силовий кабель; 4-коннектор «тато»; 5-коннектор «мама»

 

*ПЕРЕТВОРЮВАЧ НАПРУГИ. Використовується з ANVIS. Змінює потужність 28 В постійного струму до 3,8 В постійного струму. Постійно прикріплений до літака. У комплект входить шнур живлення з внутрішньою частиною швидкороз'ємного і від'єднувати крученого шнура. Чи не є частиною ANVIS.

1-перетворювач напруги; 2-акумуляторний бокс; 3-, швидкознімне з'єднання *; 4-коннектор типу «мама»; 5-коннектор типу «тато»

 

* Швидкоз'ємні з'єднання. Простий роз'єм типу «Джек», який підключає живлення літака до блоку живлення. Дозволяє швидко евакуюватися з літака в аварійній ситуації.

 

1-блок живлення *; 2-місце монтажу відповідної частини велкро панелі; 3-літієва батарея; 4-кабель провідний до кріплення ANVIS; 5-кришка акумуляторного відсіку; 6-система включення / відключення живлення.

 

*БЛОК ЖИВЛЕННЯ. Монтується на велкро панель Вашого шолома. Містить дві літієві батареї. Забезпечує автоматичне перемикання на живлення від батареї при збої живлення літака. Використовує тільки одну батарею за раз. Загоряється індикатор низького рівня заряду батареї. Також входить вимикач живлення системи.

 

1-ручка вертикального регулювання; 2-кріплення ** на шолом SPH-4 *; 3-подовжувач козирка; 4 важіль вилучення бінокуляр; 5 канали живлення ПНВ

 

* SPH-4. Персональний шолом пілота. Чи не є частиною системи ANVIS.
** КРІПЛЕННЯ SPH-4 ДЛЯ ANVIS. Замінює стандартний захисний щиток шолома SPH-4. Захищає козирок від подряпин і інших негативних впливів. Містить канали для кріплення бінокуляр до шолома. Передбачає відкидання / опускання і регулювання по вертикалі.

1-регулювання в горизонтальній площині щодо зору оператора; 2-регулювання розвалу монокулярів; 3,4-настройка фокусування; 5-спарка монокулярів; 6-важіль регулювання нахилу.

 

ЗБІРКА AN / AVS-6 (V) l. Монтується і легко знімається з кріплення. Містить два монокуляра і регулювання для:

• нахилу

• руху вперед і назад

• розвалу монокулярів

• фокусування об'єктива

• фокусування окуляра

Монокуляри збирають вступник світло, фокусують і збільшують його інтенсивність, щоб ви могли спостерігати слабо освітлену сцену. Оточення представляється Вам в зеленому кольорі.

Бінокулярного ЗБІРКА AN / AVS 6 (V) 2. Містить ті ж настройки і виконує ту ж функцію, що і стандартна бінокулярна збірка AN / AVS-6 (V) l. Передній повзунок зміщений відносно полки для використання з шоломом SPH-4, модифікованим прицільної системою.

1-нашоломну система прицілювання; 2-подовжувач для кріплення; 3-кріплення для AVS-6; 4-вертикальна налаштування ПВН.

AN / AVS 6 (V) 2 (друга версія AVS для роботи зі шоломами обладнаними системою прицілювання)

 

1-6. ДАНІ ПРО ОБЛАДНАННІ

налаштування

Вертикаль: 19,5 мм
Фокус окуляра: від +2 до -6 діоптрій
Регулювання вперед і назад: 15,8 мм
Нахил: 10 градусів
Розвал очей: 21 мм
Фокус об'єктива: 254 мм

електроніка

Необхідну напругу: 3,0 VDC номінал, 400 мА, 100 мА
Батарея Lithium (ВА-5567 () / U): 16 годин роботи при температурі 23 ° С

Оптика

Діапазон фокусування об'єктива: від 254 мм до нескінченності
Діапазон фокусування окуляра: + 2 / -6 діоптрій
Наближення: одноразове наближення (1х)
Кут огляду: 40 °

Умови навколишнього середовища

Температурі навколишнього середовища: від -32 ° С до 52 ° С
Умови освітлення: Мала хмарність, місячне світло.

Розділ 3. ТЕХНІЧНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ
Див. Главу 2 розділ 1 ОПИС, ВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ТА ІНДИКАТОРІВ


ГЛАВА 2
ІІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ


Розділ 1. ОПИС, ВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ТА ІНДИКАТОРІВ
2-1. ВЕРТИКАЛЬНА РЕГУЛЮВАННЯ

Бінокулярний кріплення переміщається вгору або вниз, щоб відповідати відстані оператора від очей до шолома. Вертикальне переміщення здійснюється поворотом ручки регулювання по вертикалі. Регулювання є самофіксуються.

 

2-2. РЕГУЛЮВАННЯ діапазону монокуляра В ГОРИЗОНТАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ (РОЗВАЛ)

Дозволяє переміщати монокуляри в сторони, щоб відповідати відстані між очима. Регулювання діапазону виконується поворотом ручки регулювання діапазону. Регулювання є самоблокується.

2-3. РЕГУЛЮВАННЯ НАХИЛУ

Дозволяє нахилити бинокуляр. Нахил виконується рухом важеля регулювання нахилу. Це регулювання є самоблокується.

2-4. Рукоять РЕГУЛЮВАННЯ В ГОРИЗОНТАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ ЩОДО ЗОРУ

Дозволяє монокуляра переміщатися вперед і назад для забезпечення комфортного відстані ПНВ до очей. Це регулювання є самоблокується.

2-5. КОЛЬЦО фокусування окуляра І ОБ'ЄКТИВА

Кільце окуляра дозволяє оператору переміщати окуляр всередину і назовні для отримання чіткого зображення. Регулюється від +2 до -5 діоптрій. Кільце об'єктиву дозволяє оператору переміщати об'єктив всередину і назовні для чіткого перегляду зображень в діапазоні від 254 мм до нескінченності.

2-6. СИСТЕМА ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ ЖИВЛЕННЯ

Перемикач знаходиться на блоці живлення. Три положення перемикача: ON / OFF / ON (ВКЛ / ВИКЛ / ВКЛ). Трьохпозиційний тумблер, дозволяє перемикатися між батареями ANVIS. Фіксація тумблера на значенні ON подає живлення на коннектори кріплення приладу нічного бачення. При підключенні живлення літака, живлення від батареї автоматично відключається. Положення OFF відсікає обидва види подачі енергії.

2-7. ІНДИКАТОР НИЗЬКОГО ЗАРЯДУ БАТАРЕЇ

Світлодіод загоряється тьмяним червоним світлом у вашому полі зору, коли в батареї залишилося близько 30 хвилин активної роботи.

Розділ 2. ПЕРЕВІРКА ПЕРЕД ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ
2-8. ПЕРЕВІРКА ПЕРЕД ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ

а. Основні перевірки. Ці перевірки допомагають оператору ANVIS визначити, чи готове його обладнання до роботи. Виконуйте їх перед кожним використанням обладнання. Повідомляйте про дефекти, використовуючи правильні форми.

ь. Перевірте електричні з'єднання. Перевірте, чи немає ослаблених або потертих проводів.

с. Індикатор низького рівня заряду батареї. Переведіть перемикач живлення системи в нижнє положення ON. Отвинтите нижню кришку акумулятора. Індикатор низького рівня заряду батареї повинен загорітися. Зафіксуйте назад кришку нижнього акумулятора. Переведіть перемикач живлення системи в верхнє положення 0N. Відкрутіть верхню кришку. Індикатор потрібно активувати. Встановіть перемикач системи живлення в положення 0FF.

д. Лінзи. Перевірте об'єктив і окулярні лінзи на наявність бруду, пилу, відбитків пальців, подряпин, відколів або тріщин. Якщо необхідно, передбачивши отчистки лінз.

е. Контакти бінокуляр. Перевірте подвійні контакти на наявність бруду і зносу. Надішліть в AVUM, якщо є ушкодження, які самостійно усунути не вдалося.

е. Регулювання. Переміщайте настройки по всьому діапазону, щоб забезпечити їх вільне переміщення. Регулювання включають в себе ручку регулювання по вертикалі, ручку регулювання довжини, ручку регулювання по горизонталі щодо огляду, регулювання нахилу, кільце фокусування окуляра і кільце фокусування об'єктива.

 

Розділ 3. ЕКСПЛУАТАЦІЯ
2-9. ПІДГОТОВКА СТАНДАРТНОГО КРЕПЛЕНИЯ

Система AN / AVS-6 (V) 1 і AN / AVS-б (V) 2 складається з контейнера для транспортування і зберігання, що містить наступне:

• кріплення
• чохол

Відкрийте чемодан для транспортування і зберігання і переконайтеся, що всі деталі на місці. Зніміть полотняний чохол і переконайтеся, що в ньому є нижченаведені наступні деталі:

• бінокулярна збірка

• блок живлення

• викрутка

• Інструкція з експлуатації

• пакет з об'єктивом, папір

• шийний шнур

• велкро панель.

2-10. ВСТАНОВЛЕННЯ АБО ЗАМІНА КРЕПЛЕНИЯ ПНВ

• Ця процедура призначена тільки для стандартного кріплення

• Використовуйте плоску поверхню для установки або заміни кріплення ПНВ.

Крок 1. Використовуйте викрутку, що входить в комплект ANVIS; Видаліть всі чотири кріпильних гвинта з захисного щитка SPH-4. Відкладіть гвинти в сторону.


Примітка


• Якщо є клейка стрічка, закріпіть гайки на внутрішній стороні шолома.

• Якщо стопорні гайки випадають з шолома, відкладіть їх в сторону.

Крок 2. Зніміть і відкладіть в сторону дві прокладки. якщо прокладки не знімаються, залиште їх.

Крок 3. Зніміть запобіжник щитка SPH-4 і сам захисний щиток з шолома.

Крок 4. Використовуйте викрутку з переносного футляра; зніміть блокування штока центрального гвинта від SPH-4 повертаючи проти годинникової стрілки.

Крок 5. У руки відкручуємо фіксатор кнопки розблокування.

Крок 6. Підніміть вгору шайбу фіксації штока

Крок 7. Поверніть шток на ¼-обороту і витягніть його з пазів в захисному кожусі.

Крок 8. Відокремте козирок від захисного щитка SPH-4.

Крок 9. Зніміть гвинт і гайку з подовжувача кріплення

Крок 10. Вставте гайку в паз козирка. Одягніть подовжувач на гайку. Вставите гвинт.

Крок 11. Акуратно затягнути гвинт уникаючи перетягування.

Крок 12. Помістіть шток через прорізи в подовжувачі і закріпіть.

Крок 13. Помістіть шайбу фіксації на шток.

Крок 14. Вручну, прикрутіть гайку розблокування замка до штоку.

Крок 15. Використовуйте викрутку для закрутки гайки замку штока проти годинникової стрілки.

Крок 16. Заблокуйте козирок в верхньому положенні.

Крок 17. Зафіксуйте гвинти прокладок з болтами фіксації козирка

Крок 18. Зафіксуйте лінію козирка і кріплення з направляючими шолома.

Крок 19. Посувайте кріплення, щоб вирівняти отвори для гвинтів.

Крок 20. Вставте гвинти через отвори в кріпленні і через отвори в прокладках і шоломі. Тримайте кріпильні гайки всередині шолома.

Крок 21. Загорніть гвинти з кріпильними гайками.

Крок 22. Закрутіть всі чотири гвинта.


УВАГА
Не перетягуйте гвинти. Надмірне затягування може привести до зриву нарізного сполучення.


Крок 23. Закрутіть гвинти.

Крок 24. Переконайтеся, що козирок рухається вільно.

Крок 25. Протріть козирок чистої м'якої тканиною.

Крок 26. Поверніть захисний щиток SPH-4 в робоче положення.

2-11. ПІДГОТОВКА КРІПЛЕННЯ сумісні з системою прицілювання шоломи SPH-4

Кріплення складається з:

• Проставка

• Гвинти проставки (2)

• Пружинний затиск

• Гвинти пружинного затиску (2)

• Стопорний гвинт

• Блок кріплення AVS-6

• Зажим роз'єму живлення

До кріпленню AVS-6 додаються гвинти пружинного затиску, сам пружинний затиск і гвинт, прикріплені до розпірці.


ПРИМІТКА
Використовуйте плоску поверхню для установки або заміни кріплення.


Крок 1. Встановіть і заблокуйте козирок в верхньому положенні.

Крок 2. Зніміть обидва розпірних гвинта з проставки.

Крок З. Ослабьте (не знімайте) обидва гвинта пружинного затиску


ПРИМІТКА
Кріплення підходить до існуючого захисному щитку шолома SPH-4, модифікованому за допомогою прицільної системи, встановленої на шоломі.


Крок 4. Вставте проставлення вгору між захисним щитком і козирком. Накладка на проставке повинна збігатися з прорізом в захисному кожусі.

Крок 5. Зіставте чашоподібну частина пружинного затиску з нижнім краєм шолома. Притисніть пружину до характерного клацання.

Крок 6. Затягуйте штоковий гвинт до тих пір, поки прокладка на проставке не опиниться майже на одному рівні з прорізом в захисному кожусі. Чи не перетягуйте гвинт.

Крок 7. Затягніть гвинти пружинного затиску.

Крок 8. Поверніть ручку вертикального регулювання, щоб встановити шайбу кріплення в саме нижнє положення.

Крок 9. Зіставте два отвори блоку кріплення AVS з двома отворами в проставке.

Крок 10. Вставте гвинти проставки і затягніть. Чи не перетягуйте гвинти.

Крок 11. Зніміть нижній правий гвинт кріплення захисного щитка.

Крок 12. Зіставте затиск роз'єму живлення з отвором для гвинта.

Крок 13. Прикріпіть затиск до захисного козирка, не затягуючи до кінця гвинт затиску.

Крок 14. Вставте роз'єм блоку живлення в затиск.

Крок 15. Закрутіть гвинт затиску

Фронтальний вид ANVIS-6 версії 2

2-12. МОНТАЖ Велкро панелі


ПРИМІТКА
Переконайтеся, що задня частина шолома чиста.


Крок 1. Зніміть захисну плівку з липучки.

Крок 2. Відцентруйте і прикріпіть до задньої частини шолома. При необхідності встановіть гвинт з шайбою для більш надійної фіксації велкро панелі.

2-13. ЗБІРКА БЛОКУ ЖИВЛЕННЯ


УВАГА
Зберігайте полярність батарей.


Крок 1. Натисніть і поверніть кришки батарей проти годинникової стрілки.

Крок 2. Встановіть батареї.

Крок 3. Натисніть і поверніть кришки батарей за годинниковою стрілкою.

2-14. ВСТАНОВЛЕННЯ БЛОКУ ЖИВЛЕННЯ НА ШОЛОМ

Крок 1. Приєднайте відповідну частину велкро на задню частину блоку живлення.


УВАГА
Переконайтеся, що вимикач системи живлення знаходиться у положенні OFF.


Крок 2. Приєднайте конектор блоку живлення до конектора кріплення AVS-6

2-15. ПЕРЕВІРКА показує низький заряд БАТАРЕИ

Крок 1. Відключіть коннектор блоку живлення. Переведіть перемикач живлення системи в нижнє положення ON.

Крок 2. Відкручуємо нижню кришку. Індикатор низького заряду батареї повинен прийти в активний режим. Якщо це не так, замініть батарею. Перевірте роз'єм кріплення блоку живлення. Якщо індикатор все ще не активний, замініть блок живлення.

Крок 3. Переведіть перемикач живлення в верхнє положення ВКЛ.

Крок 4. Повторіть крок 3 з верхньої батареєю. Якщо індикатор не активний, замініть батарею або блок живлення.

Крок 5. Якщо індикатор активний в обох випадках, переведіть систему живлення в режим OFF.

2-16. ПІДКЛЮЧЕННЯ БЛОКУ ЖИВЛЕННЯ до перетворювача ВІД ЖИВЛЕННЯ ЛІТАКА

Крок 1. Переконайтеся, що перетворювач вимкнений. Переведіть систему перемикання блоку живлення ANVIS в стадію ON.

Крок 2. Вставте першу частину крученого шнура в коннектор перетворювача, другу частину зістикуйте з системою живлення літака.

Крок 3. Натисніть і утримуйте перемикач перетворювача живлення в положенні TEST. Контрольний індикатор повинен перейти в активну фазу, якщо силовий перетворювач справний. Якщо контрольний індикатор не вмикається, перетворювач живлення несправний. Ласка, повідомте про обслуговуючий персонал літака в несправності.

Крок 4. Встановіть перемикач перетворювача живлення літака в положення ON.

Крок 5. Поверніть перемикач живлення ANVIS в положення OFF.

2-14. КРІПЛЕННЯ бінокуляри до кріплення ANVIS

• Переконайтеся, система живлення ANVIS відключена.

• З надягнутим шоломом надіньте бинокуляр лінзою окуляра до себе.

• Надійно закріпіть бинокуляр в каналах живлення, передбачених для нього в кріпленні.

• Поверніть бінокль в робоче (нижня) становище.


УВАГА
Щоб уникнути пошкодження трубок підсилювача зображення, використовуйте бінокль тільки в нічних умовах. Не вмикайте прилад в світлий час доби, без захисних фільтрів.



!УВАГА!
Індикатор низького заряду батареї говорить про те, що бінокль працює від слабкого акумулятора з живленням менше 30 хвилин. У блоці живлення є альтернативний акумулятор. Встановіть перемикач блоку живлення на іншу батарею. Якщо індикатор низького заряду батареї гасне, це сигнал про те, що використовується живлення від більш повної батареї. Індикатор низького рівня заряду батареї також згасне, якщо живлення підключено до літака.


2-15. Перевірка справності AVS-6


УВАГА
Захисне спорядження потрібно перевіряти в темному приміщенні.


Для перевірки затінення, бічного засвітла, яскравих плям, миготіння, мерехтіння або періодичної роботи перевірте бинокуляр наступним чином:

Приклад несправного монокуляра. Несправність викликана затемненням в лівій нижній частині кола зображення.

Затінення. Якщо присутній затінення, ви не побачите повністю кругле зображення. Затінення завжди починається з краю і рухається всередину. Якщо ви бачите затінення, поверніть його в AVUM.

Бічний засвіт - це яскрава область на зовнішній частині області зображення. Піднесіть руку до об'єктиву, щоб погасити весь світ. Якщо ви бачите бічний засвічування, відправте в бинокуляр до AVUM.

ЯСКРАВЕ ПЛЯМА. Яскраві плями можуть мерехтіти або можуть мати статичний характер. Піднесіть руку до лінзи об'єктива, погасивши весь світ. Якщо ви бачите яскраві плями, зверніться в AVUM.


УВАГА
Переконайтеся, що яскраві плями або засвітки були викликані джерелом світла в сцені. Переконайтеся, що затінення не є результатом неправильного нахилу, розвалу монокулярів або вертикальних налаштувань.


УВАГА
ВИКОРИСТОВУВАТИ бінокуляри ВИКЛЮЧНО СПІЛЬНО зі страхувальним шийного шнура, ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ДИНАМІЧНОГО ПОШКОДЖЕННЯ бінокуляри ПРИ АВАРІЙНОМУ від'єднання від КРЕПЛЕНИЯ

Приклад установки страхувального шнура

2-16. ІДЕНТИФІКАЦІЙНІ ПЛАСТИНИ



Author: GLAVIN ANTON JAEGRKORPSET AIRSOFT